珍惜我得到的或是得不到的

2011年3月23日 星期三

今日心情。。

just now i'm feeling so annoyed.
now i'm feeling so lost
i just realize i lost somebody
perhaps i hurt her
i couldn't figure out when it happen
i guess i owe her an apology


sometimes the world are being so cruel to us.
and i guess faking a smile does not help a lots..


這句話
你是對誰說的??




他們都説是對我的
是馬
老實說
如果你真的是對我說的話,
試想要向我道歉的話
我會毫不猶豫的原諒你


但是我並不會向你女友道歉的
因爲我並沒有錯
今天見到你
完全是撞個正著
你都還是沒有和我打招呼
我也沒有

我並不想你難做
因爲我可以說了解你的個性
雖然我們認識不久
我會選者避忌吧
有你的地方
不會有我

有我的地方不會有你
對嗎??
也算吧

對我也不是太大影響
希望你不會後悔自己所作的決定
這個是我希望的