珍惜我得到的或是得不到的

2013年9月13日 星期五

Dont expect me i do what you want

I just want to said, I have my own style, I have my own behavior..
You said I need to be how how how..
I can said, sorry,, I just will do the best for that..
As I said,, I always do 2 department job, but give me lower salary
I'm not super women
你說要互相遷就,那麽你們也是不是要為我著想?
每一次,在我最忙的時候叫我做一些事情,我已經在做multi task ,還想怎樣?
還要我檢討
要我檢討可以,,不要改變我的本性
我粗魯本來就是天生,我比起以前已經還很多了
所以我就說,人是不會知足的
你達到他的要求了,他就會要求更多。。