珍惜我得到的或是得不到的

2011年3月26日 星期六

现在的女生真早熟 。。。。。随口就可以说出我爱你。。。

一辈子
有多长?
可以很长
也可以很短

以前
我很深爱陈伟男
也因为爱
给了他自由
用我的眼泪
换取他的笑容
这一点我不曾后悔
因为现在的他
是快乐
也找到自己深爱的人

我很开心
也希望他幸福

这就是我要的

直到最近的事件
刘氏事件
也用了我的眼泪
换取的
不是他的笑容
而是他的松懈
因为并不想他为难

希望他可以不后悔
但我也不后悔帮你庆祝了生日
和你一起
是快乐的
虽然我们相处的时间很短

没关系
因为我不在意时间



现在
刚上中一的女生
就学会了谈恋爱
可是
他们真的知道甚么是谈恋爱吗
真的知道什么是爱吗?
只有他们自己才知道吧。。

但愿他们遇到的是好人
不被伤害

And when the stars are shining brightly in the velvet sky
I'll make a wish send it to heaven
Then make you want to cry
The tears of joy for the pleasure in the certainty
That we're surrounded by the comfort and protection of
The highest powers
In lonely hours
The tears devour you

I wanna stand with you on a mountain
I wanna bathe with you in the sea
I wanna lay like this forever
Until the sky falls down on me
I'll be your dream
I'll be your wish I'll be your fantasy
I'll be your hope I'll be your love
Be everything that you need
I'll love you more with every breath
⋯⋯Truly, madly, deeply do
I will be strong I will be faithful 'cause I'm counting on
A new beginning
A reason for living
A deeper meaning